رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان از ارسال ۶۸ اثر در بخش داستانی، مستند، فیلمنامه و پویانمایی به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه چراغ در این استان خبرداد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی‌عباس داوودنیا با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخس فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلمنامه برگزار می‌شود،گفت: موضوع آثار ارسالی آزاد و ویژه با محوریت، آسیب‌های اجتماعی درکردستان، موانع توسعه اقتصادی کردستان و شهدای مهاجر و انصار کردستان است.

او افزود: از دیگر موضوعات ویژه این دوره از جشنواره شکست محاصره تبلیغاتی دشمن (فرجام برجام)، ماهیت شوم جریانات تکفیری، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، حمایت از کالای ایرانی، امید آفرینی، تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی، بسیج شجره طیبه و دستاورد‌های بسیج در چهلمین سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی اربعین حسینی است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با بیان اینکه تمام فیلم سازان استان مجاز به شرکت در این جشنواره بودند، افزود: تا پایان مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره ۶۸ اثر شامل ۳۱ اثر در بخش داستانی، ۱۰ اثر در بخش مستند، ۲۰اثر در بخش فیلمنامه و مابقی هم در بخش پویانمایی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

او گفت: این جشنواره به منظور حمایت از فیلمسازان و تولید آثار مبتنی بر مفاهیم ارزشی برگزار می‌شود.

داوودنیا با بیان اینکه زمان برگزاری این دوره از جشنواره بعد از اعلام آثار راه یافته به مرحله نهایی اعلام می‌شود، یادآور شد: هیئت داوران چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ متشکل از دکتر جلال نصیری، سعید نجاتی و برهان احمدی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.