رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان گفت: با هدف گسترش مفاهیم ارزشی سومین جشنواره فیلم کوتاه چراغ در دو بخش فیلم و فیلم‌نامه در سنندج برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی‌عباس داودنیا گفت: انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با هدف گسترش مفاهیم ارزشی اقدام به برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه چراغ در دو بخش فیلم و فیلم‌نامه نموده است.

وی گفت: هر فیلم می‌بایست بر روی یک لوح فشرده (DVD) ارسال گردد و تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال سه نسخه فیلمنامه، یک قطعه عکس ۴×۳ فیلمساز و عکس صحنه و پشت صحنه فیلم از جمله مقررات ارسال آثار است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان تصریح کرد: تمامی فیلمسازان استان کردستان مجاز به شرکت در این جشنواره هستند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی در بخش اصلی ۱۰ دقیقه است و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی در بخش‌های مختلف جشنواره وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در بخش فیلم‌نامه ضرروی است یک نسخه از متن اصلی بر روی لوح فشرده در فایلی با فرمت word به همراه فرمت Pdf آن، با فونت یاقوت و سایز ۱۴ بر روی ورقه A۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

داودنیا افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ بهمن‌ماه امسال بوده و داوری آثار در ۱۰ اسفندماه و اختتامیه ۱۵ اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره اظهار کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند با انتخاب یکی از موضوعات، موانع توسعه اقتصادی کردستان، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، ماهیت شوم جریانات تکفیری، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوعات آزاد با رویکرد اجتماعی، حمایت از کالای ایرانی و آسیب‌ها و فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی در این جشنواره شرکت کنند.

داودنیا خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر ارسال پستی به آدرس «سنندج، میدان بسیج، مجتمع فرهنگی و هنری فجر، طبقه اول اداری، سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان» از طریق تلفن ۳۳۲۹۱۱۷۸-۰۸۷ تماس برقرار کرده و آثار خود را به سایت SepahKordestan.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/م

سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ در سنندج برگزار می‌شود

برچسب ها: اخبارهنرمندان ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار