مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: گرانی بنزین مراجعه کنندگان درمانی از استان‌های دیگر به یزد را کاهش داده است.

کاهش مراجعه کنندگان درمانی به استان یزد به دنبال گرانی بنزینمحمدحسین توحیدی فر، مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: گرانی بنزین آمار مراجعه کنندگان درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی را از استان‌های دیگر به یزد کاهش داده است.

 

او با بیان اینکه یک سوم حق بیمه که ۲۷ درصد کل بیمه را شامل می‌شود را کارگر پرداخت می‌کند، افزود: نه درصد از این ۲۷ درصد، سهم بیمه درمان است.

توحیدی فر اظهار داشت: در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان خاتم درمانگاه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که برنامه ریزی‌ها برای پوشش این شهرستان نیز صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه ظرفیت تختی بیمارستان تامین اجتماعی یزد (شهدای کارگر) ده درصد نسبت به جمعیت استان است، افزود:، اما با توجه به میزان استقبال مراجعه کنندگان ضریب اشغال تخت‌های این بیمارستان ۸۵ درصد است.

او ادامه داد: اخیرا ۴۸ تخت به ظرفیت تختی بیمارستان تامین اجتماعی یزد اضافه شد و ظرفیت این بیمارستان به ۳۰۴ تخت افزایش یافت و تا حدودی جوابگوی مراجعه کنندگان است.

توحیدی فر گفت: در طرح ارتقای بیمارستان تامین اجتماعی دو بخش بیمارستان بازسازی شده و چهار بخش دیگر آن نیز به زودی بازسازی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد افزود: برای بازسازی چهار بخش این بیمارستان ۷۰ تخت به مدت چهار تا شش ماه از چرخه فعالیت خارج می‌شود و برای بازسازی ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان نیاز است، که تامین شده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار