نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در رودسر برپا شده است .

برپایی نمایشگاه کتاب در رودسربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کمال عباس نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسربا اشاره به برنامه های دهه فجر ،گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، نمایشگاهی با ارائه ۳۰۰ عنوان کتاب با همکاری این اداره و انتشارات توساکو در مجتمع فرهنگی هنری این اداره برپا شده است.

او بابیان اینکه ،در این نمایشگاه   ۳۰۰ عنوان کتاب ارائه شده است ،افزود:  این نمایشگاه کتاب با موضوع های  قرآنی ،ادبیات ،علمی ، روانشناسی ،کودک ، رمان ، اعتقادی ، بهداشتی ، اجتماعی ، فرهنگی و هنری برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر شده است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر هدف از برپایی این نمایشگاه، گسترش  تقویت و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی میان  اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان است وگفت : در نخستین روز برپایی این نمایشگاه، جمعی از دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان رودسر ازاین نمایشگاه دیدن کردند.

کمال عباس نژادبا اشاره به اینکه ، این نمایشگاه با ۵۰ درصد  تخفیف دایر شده است ، تصریح کرد : این نمایشگاه صبح‌ها ازساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت  ۱۵ الی ۱۷ در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی، پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام / ق 

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.