استاندار مرکزی گفت: تا سال آینده دلیجان شهرستان سبز در فضا‌های آموزشی می‌شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه بهره برداری از سالن ورزشی و نمازخانه برکت درمدرسه راهنمایی حجاب راوه شهرستان دلیجان در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: امیدواریم تا سال آینده شاهد شرایط سبز در فضا‌های آموزشی شهرستان دلیجان باشیم.

دلیجان شهرستان سبز آموزشی می‌شود

آقازاده افزود: بدین ترتیب شهرستان دلیجان می‌تواند یکی از شهرستان‌های کشور باشد که سرانه فضا‌های آموزشی آن سرانه استاندارد است.

او با اشاره به سالن ورزشی برکت مدرسه راهنمایی حجاب راوه افزود: سالن بسیار خوبی را که شاهد هستید در روستای راوه از توابع بخش مرکزی شهرستان دلیجان در طول ۷ سال گذشته شروع شد، ولی متاسفانه چند سال در کار آن وقفه افتاد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در نهایت با همت هم فرمانداری و اداره کل نوسازی استان مرکزی و با صرف باقی مانده هزینه‌ها این سالن افتتاح و نماز خواندن در کنار اینجا احداث شد و به بهره‌برداری رسید و به این ترتیب حدود ۵۶۰ متر مربع به فضای سرانه آموزش و پرورش و مجموعه ورزش شهرستان دلیجان اضافه شد که دانش‌آموزان می‌توانند استفاده کنند.

همزمان با دهه مبارکه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور آقازاده استاندار مرکزی و دیگر مسئولان استانی ۶۰ طرح با اعتبار حدود ۷۰ میلیارد تومان در شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید که ۲۱۸ شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

کارخانه شن وماسه باظرفیت ۳۰۰ هزارتن درسال با صرف اعتبار ۶ میلیارد تومانی بخش خصوصی، ایستگاه پمپاژ آب با ظرفیت ۱۸۰ لیتر بر ثانیه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از محل تامین اعتبار استانی، یک واحد تولیدی سنگ بری به مساحت ۶۶۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۶۰۰ متر مربع با اعتباری به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و با ظرفیت تولید ۲ هزار متر مربع در ماهو اشتغال زایی ۱۴ نفر با سرمایه گذاری بخش خصوصی، مرکز نیکوکاری الغدیر شهرستان دلیجان از جمله طرح‌هایی بود که با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: دهه فجر98 ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.