رئیس هیئت تتیس روی میز باغملک گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه تنیس روی میز برگزار می‌شود.

علی حمیدی رئیس هیئت تتیس روی میز باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی، هیئت تنیس شهرستان باغملک باهمکاری دانشگاه پیام نور و اداره ورزش وجوانان، یک دوره مسابقه ورزشی تنیس روی میز در ۳ رده سنی ویژه آقایان وخانم‌ها به صورت جداگانه، برگزارمی کند.

او با اشاره به رده بندی سنی این مسابقات افزود: ۳ دسته شرکت کننده این مسابقات عبارت اند از گروه اول دانش آموزان دبستان، گروه دوم دانش آموزان متوسطه اول ودوم و سومین گروه رده سنی ۲۰سال به بالا می‌توانند در این رویداد ورزشی شرکت کنند.

حمیدی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند جهت نام‌نویسی از شنبه ۱۲بهمن تا سه شنبه ۱۵بهمن ماه به اداره ورزش وجوانان باغملک مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۱۶۰۳۵۰۶۱۴ تماس بگیرند و همچنین افرادی که سابقه شرکت درمسابقات تنیس شهرستان یا استان را دارند تصویرکارت ملی وگواهی‌های آن راهمراه خود داشته باشند.

رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان باغملک ادامه داد: دانش آموزان متقاضی شرکت درمسابقات تنیس روی میز می‌توانند با مراجعه به دبیران ورزش خود به صورت گروهی نام نویسی کنند و از مراجعات فردی اجتناب کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: نام نویسی در این مسابقات کاملا رایگان است و درپایان بازی ها، جوایزی به نفرات اول و دوم هر رده سنی به تفکیک جنسیت اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.