رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد از قضاوت داور مهابادی در مسابقات بین المللی جام فجر و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو خبر داد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: یونس ابراهیمیان داور بین المللی وزنه برداری از شهرستان مهاباد برای قضاوت در مسابقات بین المللی جام فجر و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو همچنین حضور در کلاس پیشرفته‌ی مربیگری و آنتی دوپینگ جهانی انتخاب شد.

او با بیان اینکه این مسابقات ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه در رشت در حال برگزاری است، افزود: ۴۰ وزنه بردار از ۱۴ کشور در مسابقات وزنه برداری جام فجر، گرامیداشت محمود نامجو، انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارند که تیم ایران با ۶ وزنه بردار، اردن با ۳، ارمنستان با ۴، اندونزی با ۳، بنگلادش با یک، بوسنی هرزگوین با یک، بلغارستان با ۲، ترکمنستان با ۴، قرقیزستان با ۲، عراق با ۴، مغولستان با یک، کامرون با ۵، نروژ با یک و ترکیه با ۲ وزنه بردار در این مسابقات با هم رقابت می‌کنند.

مصطفی پور اضافه کرد: در پایان این رقابت‌ها و در هر دسته، ورزشکاران برتر جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.