هشتمین گروه جهادی فنی و مهندسی فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان امروز در روستای محروم و مرزی کهنو از توابع بخش مرکزی و مرزی شهرستان نهبندان راه اندازی شد.

برگزاری اردوی جهادی فنی مهندسی در روستای کهنو نهبندانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خوشایند مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی  گفت: رویکرد گروه جهادی فنی و مهندسی، ارائه خدمات رایگان به مردم نیازمند و مناطق محروم است.

او افزود: گروه جهادی فنی و مهندسی در ۱۰ رشته فنی تعمیرلوازم خانگی جوشکاری، تاسیسات و لوله کشی، خیاطی، پیرایشگری دوزندگی خیاطی و تعمیر لباسی مردانه و زنانه بر اساس نیاز سنجی که در این روستا انجام شده آغاز به کار کرده است.

خوشایند بیان کرد: تا کنون این طرح در ۸ شهرستان اجرا شده که هزار و ۶۵۰ نفر خدمات دریافت کرده اند و تا پایان سال ۳ نقطه‌ی با قیمانده‌ی استان نیز این خدمات را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان  اظهار کرد: حضور گروه جهادی در روستا باعث می‌شود افرادی که به مهارتی علاقه دارند شناسایی شده و برای آموزش در آموزشگاه‌های سطح شهر معرفی شوند که در نهایت منجر به اشتغال افراد خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار