شب شعر به یاد سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور شاعران جنوب کرمانی در نگار خانه موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جیرفت برگزار می‌شود.

برگزاری شب شعر به یاد سردار سپهبد سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمدالله فاریابی، مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، گفت: این شب شعر برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره و رشادت‌های سردار دل‌ها برگزار می‌شود.

او بیان کرد: ۱۴ بهمن ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در نگار خانه موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت با حضور شاعران و نویسندگان جنوب کرمان برگزار می‌شود.

رئیس انجمن شعر و ادب جنوب کرمان گفت: با توجه به رشادت‌های سردار سلیمانی، این روز‌ها هر فرد یا نهادی سعی می‌کند به شکلی میزان عشق و ارادت خود را به سردار دل‌ها نشان دهد برخی با دلنوشته برخی با مقاله و برخی دیگر نیز با سرودن اشعار، اما در این بین زبان شعر گویا‌ترین و اثرگذارترین ابزار برای معرفی شخصیت والای این سردار شهید است.

او تصریح کرد: در راستای معرفی شخصیت سپهبد سلیمانی، انجمن شعر و ادب جنوب کرمان در نظر دارد اشعار شاعران جنوب کرمان در وصف سردار سلیمانی را جمع آوری کرده و در قالب مجموعه‌ای به چاپ برساند.

او عنوان کرد: در این شب شعر اشعار شاعرانی که در وصف سردار سلیمانی شعر سروده اند جمع آوری می‌شود و گزیده آن‌ها به چاپ می‌رسد.

این برنامه فرهنگی درقالب برنامه‌های فرهنگی ستاد یادواره شهدای عشایر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار