مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از افتتاح ۲۴طرح عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی گفت: از ۲۴ طرح آماده شده برای دهه فجر امسال، ۱۷ طرح عمرانی و زیرساختی و ۷ طرح صنعتی و تولیدی است.

او، سرمایه هزینه شده برای ۷ طرح صنعتی و تولیدی را ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:  این طرح‌ها که به همت بخش خصوصی آماده شده است برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

فتوحی گفت: این طرح‌ها شامل کارخانه تولید انواع گیرنده دیجیتال و آمپلی فایر و میکروفون با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵ نفر، واحد تولیدی انواع البسه و پوشاک با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد ریال و اشتغال ۲۷ نفر، جایگاه سوخت چند منظوره شهرک صنعتی شیراز با سرمایه گذاری۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر، کارگاه تولید انواع شربت خامه بستنی و فالوده با سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵نفر، شرکت تولیدی انواع در چوبی کابینت با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰نفر، تعاونی تولید انواع خوراک دام و طیور با سرمایه گذاری ۲۴ میلیارد ریال و اشتغال ۱۲ نفر و واحد تولیدی لوازم خانگی با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر، است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های زیرساختی و عمرانی نیز بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری و عمرانی این سازمان هزینه شده است، گفت: زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری معابر، احداث و اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت داخلی و روشنایی فازهای مختلف برخی شهرک‌های صنعتی، تکمیل تاسیسات ایستگاه پمپاژ فاز ۴ شهرک صنعتی شیراز و مرودشت و ... بخشی از این طرح‌های عمرانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.