رئیس سازمان صمت مازندران گفت: پس از اصلاح قیمت بنزین در مازندران بیش از ۵۶ هزار فقره نظارت و بازرسی انجام شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینعلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به ۵۶ هزار فقره نظارت و بازرسی بعد از اصلاح قیمت بنزین گفت: نتیجه این بازرسی‌ها شناسایی ۵۲ هزار میلیارد ریال تخلف در استان و گزارش و معرفی واحد‌های متخلف به تعزیرات حکومتی بود.

او افزود: میزان تورم نقطه به نقطه آبان ماه امسال در مازندران ۱.۶ درصد بود که با اصلاح قیمت بنزین و افزایش قیمت به ۳.۱ درصد رسید.

قوانلو ادامه داد: شوک افزایش قیمت بنزین دی ماه امسال در استان کمتر شد، و تورم نیز به ۰.۰۲ درصد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران کاهش زمان صدور مجوز تاسیس واحد‌های صنعتی را از جمله مهمترین اولویت‌های‌این سازمان اعلام کردو گفت: زمان صدور مجوز صنعتی و تأسیس در پنج ماه اخیر به ۲.۵ روز کاهش یافت که این میزان تا پایان سال به روز خواهد شد.

او گفت: ۶۹۸ فقره مجوز صنعتی با بیش از چهار هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری امسال در استان صادر شده است.

قوانلو با بیان اینکه ۵۲ واحد تعطیل و نیمه تعطیل و ۲۲ واحد بزرگ نیز در استان امسال دوباره فعال شدند، گفت: سه واحد صنعتی بزرگ امسال با حضور رئیس جمهور در استان بهره برداری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، تعداد واحد‌های فعال و نیمه فعال در استان را دو هزار و ۷۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: ۱۸ درصد این واحد‌ها تعطیل هستند و ۳۰۰ واحد نیز وجود خارجی نداشتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.