شرکت گوگل قصد دارد تا با ارائه قابلیت جدید خود میزان سفارش و استفاده از تصاویر فیزیکی و آلبوم‌های عکس را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه Google Photos همیشه در حال دریافت بروزرسانی و قابلیت‌های جدید است تا بتواند تصاویر موجود کاربران در گوشی‌های هوشمند را به بهترین نحو مرتب کند. همچنین مدتی پیش این برنامه قابلیت‌هایی اضافه کرد که به کاربر امکان پرینت تصاویر خود بر روی بوم نقاشی و یا ایجاد آلبوم‌های مختلف را می‌داد. حالا مسئولین شرکت گوگل سعی دارند تا با طی کردن یک راه جدید نسخه‌های پرینت متفاوتی را به کاربران خود ارائه کند.

قابلیت جدید چیست?

به گزارش برخی از منابع خبری برخی از کاربران اخیرا متوجه قابلیتی شده‌اند که با استفاده از آن می‌توانند یک سری تصاویر مشخص شده را برای پرینت شدن در هر ماه برنامه ریزی کنند. این قابلیت در حال حاضر در حالت آزمایشی قرار دارد، اما قرار است تا در آینده نزدیک از امکانات گسترده‌تری برخوردار شود. این برنامه به شما سه گزینه می‌دهد که چه مدل از تصاویری را ترجیح می‌دهید تا گوگل برای شما انتخاب کند. شما می‌توانید تصاویر افراد و شخصی، حیوانات، منظره و یا ترکیبی از تمامی این‌ها را انتخاب کنید. برنامه مورد نظر قرار است تا با قیمت ۷.۹۹ دلار برای هر ماه در دسترس قرار گیرد. گفتنی است که تعداد این پرینت‌ها به ده عدد محدود شده و کاربر برای افزایش این تعداد نیاز دارد تا هزینه مازاد بر مبلغ ابتدایی بپردازد. گفته می‌شود قیمت هر پرینت توسط این برنامه حدودا ۸۰ سنت در نظر گرفته شده است. هزینه تولید هر پرینت در بازار حدودا ۳۳ سنت است، اما این تنها زمانی اتفاق می‌افتد که هزینه بسته بندی و ارسال آن از فواصل معین و دور محاصبه نشود.

جدیدترین قابلیت Google Photos

لازم به ذکر است که در گذشته و اوایل سال ۲۰۱۷ برنامه Google Photos امکان ارائه آلبوم‌های فیزیکی را در اختیار کاربران خود قرار داده بود که سپس پس از مدتی این قابلیت به پرینت بر روی بوم نقاشی و تنظیم آلبوم‌های مرتب ارتقا یافت. هیچ اطلاعات دقیقی از سوی مسئولین شرکت گوگل درباره زمان فعال سارزی این قابلیت جدید منتشر نشده است. اما در مجموع به نظر می‌آید این برنامه به زودی برای تمامی اشخاصی که علاقه دارند تصاویر مختلف را به صورت فیزیکی نگه‌داری کنند، در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار