نینتندو برنامه‌ای برای معرفی کنسول جدید در سال ۲۰۲۰ ندارد

مدیر عامل نینتندو به طور رسمی اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ای برای معرفی کنسول جدید ندارد.

نینتندو برنامه‌ای برای معرفی کنسول جدید در سال ۲۰۲۰ نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که شرکت نینتندو به طور رسمی آمار فروش کنسول سوییچ را در فضای مجازی منتشر کرد که بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت مشخص شد کنسول نینتندو سوییچ تاکنون توانسته است حدود ۵۲ میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش برساند که می‌توان گفت این اتفاق موفقیتی بسیار بزرگ برای غول ژاپنی سازنده کنسول بازی است. اما به تازگی خبری رسمی از این شرکت بزرگ سازنده کنسول در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌‎دهد قرار نیست نینتندو در سال جاری و همزمان با معرفی کنسول‌های نسل جدید، از کنسول جدید خود رونمایی کند.

بر اساس تاییید مدیر عامل شرکت نینتندو، این شرکت هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن خط تولید سخت افزاری به کنسول نینتندو سوییچ ندارد و گیمر‌هایی که قصد خرید کنسول از این شرکت را دارند می‌توانند یکی از دو مدل Switch Lite یا Switch را انتخاب کنند. اما قرار است کنسول سوییچ در چند نسخه جدید وارد بازار شد که یکی از آن‌ها Animal Crossing است. لازم به ذکر است این نسخه‌ها همان کنسول سوییچ هستند که صرفا ظاهر آن‌ها با تم‌های مختلف تزئین شده است.

نینتندو برنامه‌ای برای معرفی کنسول جدید در سال ۲۰۲۰ ندارد

در حال حاضر کنسول سوییچ فروش بسیار پایین کنسول Wii U را جبران کرده و آخرین آمار‌ها نیز نشان می‌دهد توانسته است رکورد فروش کنسول‌های قدیمی‌تر شرکت نینتندو مثل کنسول Nintendo 64 را پشت سر بگذارد و شرکت نینتدو امیدوار است فروش خوب این کنسول ب همین منوال ادامه داشته باشد و حتی فروش آن از ۶۲ میلیون دستگاه نیز عبور کند.


بیشتر بخوانید: جزییات جدیدترین تریلر منتشر شده از کنسول PS4


از طرفی هم با توجه به اینکه این کنسول فعلا تنها کنسول قابل حمل موجود در بازار است احتمال رسیدن فروش این کنسول به رقم اعلام شده از سوی شرکت وجود دارد. با این حال هیچ وقت نمی‌توان روی آمار فروش قطعی کنسول‌ها نظر داد و با توجه به معرفی نسل جدید کنسول‌ها در آینده‌‍ای نزدیک احتمال پایین رفتن میزان فروش این کنسول نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار