آغاز پخش تبلیغات تلویزیونی و رادیویی نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان در صداوسیمای خراسان‌رضوی از ۲۳ بهمن ماه شروع می شود.

اختصاص ۱۸دقیقه ای تبلیغات تلوزیونی برای نامزدهای انتخاباتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان از امکانات دولتی و همچنین بازرسی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها، امروز به دعوت استاندار خراسان رضوی، اولین جلسه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان در استان در محل استانداری برگزار شد.

او تصریح کرد: در این جلسه مواد ۱۹ تا ۲۷ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه تبلیغات مرور و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: به هر یک از ۴ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه خراسان رضوی و به صورت برابر، به منظور بیان نقطه نظرات و اهداف داوطلبی، فرصت استفاده از یک برنامه تلویزیونی و یک برنامه رادیویی اختصاص داده شود.

جعفری افزود: برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی از ۲۳ بهمن ماه قابلیت پخش در صدا و سیمای مرکز استان را خواهد داشت که در آن هر داوطلب به مدت ۱۸ دقیقه می‌تواند از فرصت رادیو و تلویزیون برای ارائه نظرات خود استفاده کند.

او تصریح کرد: با توجه به تبلیغات منفی معاندین، لازم است مردم استان از ظرفیتی که در حوزه صدا و سیما، برای شناخت و انتخاب آگاهانه داوطلبین ایجاد شده نهایت استفاده و بهره کافی را برای انتخاب کاندیدای اصلح ببرند.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.