مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در ۱۰ماهه‌ی امسال تعداد ۲۲ هزار و ۷۵۸ فقره پرونده تخلف در بخش‌های مختلف کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری اظهار داشت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۲ هزار و ۷۵۸ فقره پرونده وارد سازمان تعزیرات حکومتی استان شده است که کل مبالغ جریمه نقدی پرونده‌ها، ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال بوده است.

او افزود: ۱۶ هزار و ۹۰ فقره پرونده در حوزه‌ی کالا و خدمات تشکیل شده که با احتساب پرونده‌های سال ۹۷، تعداد ۱۶ هزار و ۳۰۹ پرونده رسیدگی و منجر به صدور یک‌هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال جریمه نقدی برای محکومین شده است.

مبشری با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان، هزار و ۹۰۸ فقره پرونده تشکیل شده است که هزار و ۸۳۹ پرونده مختومه شده است و متخلفان بالغ‌بر ۸۳ میلیارد ریال جریمه شده‌اند، اظهار کرد: در حوزه قاچاق کالا نیز ۴ هزار و ۷۶۰ فقره پرونده تشکیل شده است که با احتساب پرونده‌های سال قبل به ۴ هزار و ۸۷۵ پرونده رسیده و متهمین به یک‌هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس تصریح کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به‌طور شبانه‌روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند که پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.