مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از بازرسی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بازرسی در دی ماه خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: تعداد ۱۶۸ گروه بازرسی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی را از اصناف، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، آژانس‌های مسافرتی، فرودگاه و پایانه‌های مسافرتی انجام داده اند.

او با اشاره به اینکه این بازرسی‌ها با هدف پیشگیری از وقوع تخلف انجام می‌شود و در بیشتر مواقع به دادن تذکر اکتفا می‌شود، ادامه داد: تعداد ۶۱۶ فقره پرونده تخلفات طی این بازرسی‌ها تشکیل شده که پرونده‌های متشکله برای رسیدگی به شعب ویژه‌ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شده است.

علی مبشری با اشاره به جریمه ۵ میلیارد ریالی برای متخلفان این پرونده ها، اضافه کرد: هم اکنون گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان فارس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر حضور فعال دارند که با توجه به نزدیک شدن به اسفند ماه، تدابیری برای تشدید نظارت‌ها در روز‌های پایانی سال پیش بینی شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس بیان کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.