امیر سرتیپ حاتمی گفت: تلاش‌های لازم برای بهسازی و ترمیم زیرساخت‌های تخریب شده در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

بهسازی مناطق سیلزده سیستان وبلوچستان در دستور کار استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح   در جمع مردم روستای هلک داری بخش دشتیاری چابهار اظهار داشت: دولت در کنار مردم سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان است و تمام تلاشش را برای آبادانی این منطقه و برگشت زندگی مردم به حالت قبل را بکار گرفته است.

او  ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد حضور رئیس جمهوری، وزرا، مسئولان کشوری و لشکری برای رسیدگی بهتر و پیگیری مشکلات مردم سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان بودیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تمامی مسئولان کشور از دولت خدمتگزار گرفته تا نیروهای مسلح مصمم هستند تا این تهدید پیش آمده را به فرصت مغتنمی برای پیشرفت مردم مناطق سیل زده این استان تبدیل کنند.

او  بیان کرد: حضور در کنار سیل زدگان، پیگیری و در جریان قرار گرفتن مستولان از مشکلات پیش روی آنان بهتر می‌تواند به امورات رسیدگی و دغدغه‌های مردم را برطرف کند.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: امکانات مهندسی، راهسازی، معیشتی، درمانی و بیمه‌ای در این منطقه گسیل شده و اقدامات لازم برای رسیدگی به مشکلات سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده است.

امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز شنبه وارد فرودگاه بین المللی چابهار-کنارک شد و مورد استقبال معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان قرار گرفت.

بازدید هوایی از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، بازدید از راه آهن چابهار- زاهدان و طرح‌های در دست اجرا از جمله مجتمع پتروشیمی نگین مکران در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار از مهمترین برنامه‌های وزیر دفاع به این شهرستان است.

امیر سرتیپ حاتمی در این سفر با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان از نحوه کمک رسانی قرارگاه مردم یاری عاشوراییان وزارت دفاع مستقر در منطقه بازدید خواهد کرد.

دیدار با مردم و مسئولان و نشست با فرماندهان نیروهای مسلح منطقه از دیگر برنامه‌های وزیر دفاع و هیات همراه به جنوب سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار