فرماندار ملایر از بهره برداری از ۶۱ طرح با ۲۴۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان ملایر خبر داد.

در دهه فجر امسال ۶۱ طرح به بهره برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ملایر گفت: در دهه فجر امسال ۶۱ طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، کشاورزی و زیربنایی با با بیش از ۲۴۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها ۱۷۷۹ نفر مشغول به کار خواهند شد افزود: عملیات ۱۷ طرح هم با ۱۴۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود ملایر تنها شهری در خاورمیانه است که دو عنوان ثبت جهانی انگور شهر جهانی مبل منبت را در داختیار دارد.

قدرت الله ولدی، اشتغالزایی پایدار در شهرستان و تامین معیشت مردم را از اهداف مسئولان شهرستان عنوان کرد وافزود:  به همین منظور به  زودی عملیات اجرایی ساخت مجتمع گاوداری شش هزار راسی با  ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شرکت شستا آغاز خواهد شد.

او افزود با بهره برداری از این مجتمع زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر در شهرستان ملایر فراهم می‌شود.

فرمانداز ملایر  با تاکید بر اینکه ملایر باید از معبر گردشگری به مقصد گردشگری در استان و کشور تبدیل شود گفت در حال حاضر ساخت خانه‌های بوم گردی و هتل‌های ۴ و ۵ ستاره در دستور کار و پیگیری قرار دارند.

ولدی از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی شهرداری، ۳ میلیارد تومان برای مصلای ملایر خبر داد و افزود: طرح معدنی سیلیس و سوپرسلیس با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان و  ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایراز طرح هاییی است که در آینده در ملایر به بهره برداری خواهند رسید.

او در ادامه به برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند آینده اشاره کرد و بیان کرد:برای روز انتخابات ۱۹۹ شعبه اخذ رای در شهرستان پیش‌بینی شده است و سه هزار نیروی انسانی در برگزاری این انتخابات در ملایر مشارکت خواهند کرد.

فرماندار ملایر با دعوت از مردم ولایتمدار شهرستان ملایر همه احزاب و سیاسیون و بخش‌های سیاسی این شهرستان برای شرکت در انتخابات افزود: با حضور پرشور همه گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف انتخابات پرشوری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.