سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: شرکت کنندگان کرمانی در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه خوش درخشیدند.

درخشش کرمانی‌ها در مسابقات کشوری قرآن کریمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدباقر اسلامی، سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: محمدرضا سرحدی در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم حائز رتبه اول و  محمد مهدی حسینخانی در رشته اذان رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

او افزود: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های مختلف قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم قرآن کریم در بخش‌های مختلف کارکنان و خانواده‌های کارکنان دادگستری‌های سراسر کشور برگزار شد.

او با اشاره به اینکه برترین قرآنیان قوه قضائیه به مدت دو روز و با حضور معاونان فرهنگی دادگستری‌های سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود:با توجه به اینکه نام بلند سردار دل‌ها، سپهبد شهید سلیمانی با هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه گره خورده بود لذا این دوره از مسابقات به یاد سردار دل‌ها نامگذاری شده بود که افتخاری برای مردم دیار کریمان بود.

اسلامی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان شاغل در قوه قضائیه و در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد، تصریح کرد: ۱۲ هزار نفر در کل کشور در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

او گفت:مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در تابستان سال جاری در استان کرمان برگزار شده بود و در نهایت برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرده بودند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار