مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: دهـه فجــر كليد گشاينده درهاي پيروزي به روي اين ملت عظيم بود كـه استقلال، آزادي و جمهوري اسلامی را به ارمغان آورد.

دهـه فجــر کلید گشاینده در‌های پیروزی به روی کشور ایران بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،علی علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد  ضمن فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به ملت بزرگ ایران و خانواده شهدا، گفت: دهـه فجــر کلید گشاینده در‌های پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

او افزود: بهمن، ماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام و پیام امام راحل (ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و گل تکبیر و شهادت را در همه جای این میهن شکوفاندند.

علیخانی افزود: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.

او اضافه کرد: چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

علیخانی در پایان اضافه کرد: ایام فرخنده دهه فجر، ایام پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل را به تمامی مردم شریف و شهید پرور استان یزد، خصوصا کارکنان خدوم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است که با همدلی و همزبانی، همچنان پرتلاش در تمامی عرصه‌ها رو به سوی افق‌های روشن حرکت کنیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار