مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: ۵۲۸ روستای استان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، گفت: از ۶۹۵ روستا ۵۲۸ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند و گارزسانی به ۱۴۵ روستا در دست اجرا است.

او با اشاره به اینکه یکی از وظایفی که بر عهده شرکت ملی گاز سپرده شد  گازرسانی به همه شهر و رو ستاها در کشور بود که  تا کنون ۲۱ شهر از شهر‌های استان گازرسانی شده است.

میدانشاهی ادامه داد: ۹۸ درصد جمعیت شهری و روستایی استان یزد از نعمت گاز طبیعی نیز برخورد دار هستند.

او افزود: ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۷۴ میلیارد ریال برای سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که شامل اجرای خط انتقال تقویتی کمربندی یزد، گازرسانی به روستا‌های باقی مانده خضر آباد، ساخت ساختمان مدیریت بحران (CCB) و غیره برنامه ریزی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: از ابتدای امسال گازرسانی رایگان به ۲۰۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد و ۱۵۹ خانواده زیر پوشش بهزیستی به مبلغ یک میلیارد انجام شده است.

میدانشاهی تصریح کرد: پروژه‌های فاز دو بخش خرانق، صنایع واجدالشرایط استان، باقی مانده دهستان جلگه و فاز اول دهستان و بنستان با اعتباری بالغ بر ۵۸۴ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر آغاز می‌شود.

او ادامه داد: در ایام دهه فجر پروژه گازرسانی ۲۰ روستای شهرستان‌های بهاباد و مهریز، ۱۸۶ واحد صنعتی استان و فاز دوم فولاد آلیاژی (یزد یک) و CNG بهاباد با اعتباری بالغ بر ۵۸۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: بزرگترین پروژه شرکت گاز، گاز رسانی به روستا‌های میانکوه مهریز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار