نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ما باید طبق فرموده مقام معظم رهبری در همه عرصه ها قوی شویم.

شهادت سردار سلیمانی تابلو راهنما برای به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گردهمایی بزرگ دانشجویان و فعالان فضای مجازی خراسان رضوی گفت: ما باید در همه مسائل و زمینه ها قوی شویم و این فقط مربوط به حوزه اقتصاد نیست.

او ادامه داد:شروع نهضت امام مبدل به انقلاب شد و پیروز شد برداشت درست از انقلاب برداشت امام بود، بیش از دو قرن در دنیا مدرنیته ثابت کرده بود خدا در زمین کاره ای نیست و بایستی خدا در عرصه ی زندگی بشر در حوزه مدیریت حذف شود. دین و خدا در اندیشه ها مایه عقب گرد نشان داده شده بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این مطلب یعنی باید اسلام را فقط در چهار دیواری مسجد و حسینیه ببینید و در اقتصاد هم ربا و ربا خواری باشد ولی انقلاب همه این معادلات را بر هم زد که مانند یک معجزه بود. خدا و دین حذف شده از عرصه مدیریت و زندگی به صورت دکترین سیاسی و مدیریتی به کمک مردم خسته از مدرنیته آمد.

 آیت الله علم الهدی افزود: پشت همه تدبیرهای امام و رهبر معظم و شهامت ها و ایثارگری ها و مقاومت مردم یک سرانگشت است آن هم سرانگشت امام زمان است و ما باید این را باور کنیم.

او ادامه داد: راهبرد گام دوم انقلاب به وسیله مقام معظم رهبری مشخص شد و خداوند جریان سمعی را تبدیل به تابلو بصری کرد تا بتوانیم ببینیم گام دوم یعنی چه آن هم شهادت حاج قاسم سلیمانی بود. این تابلو برای بیانیه گام دوم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سردار سلیمانی مدیر مقاومت بود، یک عنصر قوی که در مقابل استکبار جهانی ایستاده بود، مسئله ما از دست دادن یک فرمانده نظامی نیست، او جریان دیپلماسی مقاومت را مدیریت می کرد.

 آیت الله علم الهدی افزود: باید قوی شویم، میدان جنگ دقیقا همین فضای مجازی است و به وسعت کره زمین است، شما هر کدام سربازان این میدان جنگ هستید. رفع شبهه و دفاع فقط کافی نیست، در عرصه فضای مجازی اگر می خواهید قوی شوید باید حمله و هجمه کنید تا آنها در مقابل شما دفاع کنند.

او ادامه داد: باید از فاز دفاعی بیرون بیایید و حمله کنید، سردار سلیمانی این فرمول را داشت او حمله می کرد و دشمن را منفعل می کرد، جوری قوی بود که شکست بدی می خوردند.اگر بخواهیم قوی باشیم باید به تابلوی حاج قاسم نگاه کنیم و این تابلو رو امام زمان کنار بیانیه گام دوم نصب کردند تا برای ما عیان باشد.

انتهای پیام//م. ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.