حجت‌الاسلام حاج علی اکبری گفت: استکبارستیزی از دوران مدرسه و دوره دانش‌آموزی آغاز می‌شود.

انجمن اسلامی دانش آموزان پیشرو در مسیر مبارزه با استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان  در همایش "سپاس نسل چهارمی‌ها از نسل آفتاب" به‌مناسبت چهل سالگی تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی جزء ثمرات پربرکت شجره طیبه و با برکت انقلاب اسلامی است.
 
او تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مسیر مبارزه با استکبار و دشمنان نظام اسلامی در پیشانی کار قرار دارد، زیرا استکبارستیزی از دوران مدرسه و دوره دانش‌آموزی آغاز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: این اتحادیه باید در مسیر تقویت روحیه نسل فرزندان انقلاب اسلامی گام بردارد و این مهم از ابتدای انقلاب با قوت و قدرت آغاز شده و امروز نیز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان باید در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب قدم بردارد و نقش خود را به درستی ایفا کند، افزود: وظیفه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این است که در عمق جامعه در این زمینه حرکت کند و از سطح فراتر رود.

او با اشاره به تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: جمهوری اسلامی یک جمهوری فاطمی و متعلق به حضرت زهرا (س) است و به‌دنبال تحقق ولایت الهی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: چراغ راه اصلی حرکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، شهدا و سیره فاطمی هستند و باید همچنان که از ابتدا این اتحادیه خود را درگیر در بطن و محور تربیت نسل انقلاب کرده امروز نیز همان مسیر ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری ادامه داد: پیام اصلی انقلاب فاطمی این است که این مسیر امروز نیز باید با همان قوت و قدرت ادامه پیدا کند و ما نیز باید شکرگزار این مسیر باشیم.

انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.