به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن نشست شورای اداری استان مرکزی در خمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن نشست شورای اداری استان مرکزی و شهرستان خمین با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی و مسئولین استانی و شهرستانی در شهر خیمن برگزار شد.

نشست شورای اداری استان مرکزی در زادگاه امام خمینی (ره)

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این جلسه گفت: امام راحل دارای ویژگی‌هایی شاخصی از جمله زمان شناسی، دشمن شناسی و حادثه شناسی بودند و تنها برای خدا، آزادی بشریت از طاغوت و مبارزه با ظلم قیام کردند و ما نیز باید از ایشان الگو بگیریم و همین راه را دنبال کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه حل مشکل اشتغال به دغدغه تبدیل شده است افزود: ایجاد اشتغال مولد و پایدار و پرهیز از مصرف گرایی در شرایط کنونی جامعه باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد و اشتغال به سمت برنامه‌های خود اشتغالی، سرمایه‌های مردمی، سرمایه گذاری بخش خصوصی و اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ سوق پیدا کند.

او اضافه کرد: برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار در کشور باید فرهنگ سازی کرد و تحقق این مهم نیازمند نهضت و عزم ملی است؛ در حال حاضر دولت اجازه اشتغال ویژه را نمی‌دهد و اینکه انتظار داشته باشیم در این شرایط اشتغالی ایجاد شود، امکان ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: به جای مصرف گرایی و پرداختن به کار‌های غیر ضروری، زرق و برق و مبلمان و ساختمان سازی باید به کار و اشتغال ثابت و مولد در کشور پرداخت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.