معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:مهمترین معروف حفظ نظام اسلامی است و اگر نظام اسلامی نباشد امر به معروف و نهی از منکر می میرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردارحسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب در نخستین یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر و شهدای محله همدانیان اصفهان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در قالب اشاعه فرهنگ نماز، زکات، تقوا و معنویت گفت: مهمترین معروف حفظ نظام اسلامی است و اگر نظام اسلامی نباشد امر به معروف و نهی از منکر می‌میرد.

سردارحسین نجات با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: این بیانیه در شرایطی مطرح شد که منافقان انتظار تغییر نظام را در چهلمین سالگردش می‌کشیدند، رسانه‌های معاند جوانان را ناامید می‌کردند و بسیاری چشم‌انداز روشنی را برای کشور ترسیم نمی‌کردند.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی گام اول خود را گذرانده و وارد گام‌های بعدی شده گفت: این انقلاب زمانی پیروز شد که دو قطب در جهان بود و ایران توانست یک حرف جدید که همان تمدن نوین اسلامی با محوریت دستورات الهی را به دنیا ارائه کند و امروز جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم مهم‌ترین تهدید کشور را ابزار‌های رسانه‌ای فراگیر که در اختیار کانون‌های ضد اخلاق و باطل است و دروغ را به خورد جامعه می‌دهند، می‌دانند؛ شما جوانان باید پیشگام شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید و امید را ترویج دهید و این ریشه‌ای‌ترین وظیفه جوانان است.

سردارنجات گفت: وظیفه مادرگام دوم انقلاب نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی است.

او افزود: پس از حمله موشکی به عین الاسد، وزیر دفاع روسیه به سفیر کشورمان در روسیه گفته بود شما مسیر تاریخ را عوض کردید چرا که بعد از جنگ جهانی دوم چنین حمله‌ای به آمریکا سابقه نداشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.