معاون دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:دادستان استان اصفهان که از معاونان ستاد امربه‌معروف هستند تأکید ویژه داشته که از آمرین به معروف حمایت‌های خوبی صورت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام علی احمدی معاون دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه ستاد امربه معروف و نهی از منکر خودش را موظف می‌داند تا در راستای اهداف انقلاب و دفاع از نوامیس حمایت کامل و قاطع از آمرین به معروف داشته باشد، اظهار داشت: دادستان استان اصفهان که از معاونان ستاد امربه‌معروف هستند تأکید ویژه داشته که از آمرین به معروف حمایت‌های خوبی صورت بگیرد.

معاون دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تأکید بر اینکه سردار معصوم بیگی از اعضای ستاد امربه‌معروف استان به نیرو‌های خود اعلام کرد تا حمایت و دفاع قاطع از حامیان امربه‌معروف داشته باشند، اذعان داشت: ستاد امربه معروف موظف است کلیه امکانات و خدمات خودش را در راستا و حمایت از آمرین به معروف قرار دهد.

او با اشاره به ماده ۱۵ قانون حمایت از آمرین به معروف که به هرکس آسیب جسمی و جانی وارد شود ستاد حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد، گفت: در همین راستا مسؤولان استان و ستاد امربه‌معروف کشور از این اتفاق ناراحت بودند و برای عرض ارادت و قدردانی و دلجویی که از وظایف ما بود به دیدار محمدباقر آمدیم.

احمدی با تأکید بر اینکه مقامات قضایی و حضرت آیت‌الله رئیسی باید در احکام صادره برای مجرمین و متخلفین آمرین به معروف احتمام ویژه‌ای داشته باشند، گفت: مسؤولان نیروی انتظامی، سپاه و دوستانی که عضو ستاد امربه‌معروف هستند حمایت‌های لازم را داشته باشند.

او با اشاره به اینکه کاشان در حوزه امربه‌معروف اعتبار خوبی دارد و می‌توان به‌عنوان شهرستان نمونه کشور هم معرفی کرد، تصریح کرد: کاشان شهر دارالمونین است و انواع هیأت‌های مذهبی در این شهرستان وجود دارد نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

نماینده ولایت فقیه و امام‌جمعه کاشان و نمایندگانی از ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان از محمدباقر رجایی جوان مضروب دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/م

 

کاشان در حوزه امربه‌معروف اعتبار خوبی دارد

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.