مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۳۳۶ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

علی رحمتی،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه از این میزان تردد ۹۱ درصد مسافر خارجی و ۹ درصد نیز مسافر ایرانی می‌باشد گفت: از این تعداد مسافر ۲۴۹ هزار و ۵۸۴ نفر با وسیله اتوبوس، مینی بوس و سواری و یک میلیون و ۸۷ هزار نفر نیز با پای پیاده از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

او از افزایش ۱۶ درصدی تردد مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله سوار در ۱۰ ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: در مدت یاد شده ۵۶ هزار و ۶۴۴ دستگاه کامیون از این پایانه تردد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۷۹۹ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده گفت: در تردد اتوبوس ۸۴ درصد افزایش را شاهد هستیم.

رحمتی افزود: از ابتدای امسال  ۱۹ هزار و ۵۴۶ دستگاه سواری از مرز بیله سوار تردد داشته اند که از این میزان ۱۶ درصد ایرانی و ۸۴ درصد نیز خارجی می‌باشد.

او فعالیت ۲۴ ساعته پایانه مرزی بیله سوار را یادآور شد و بیان کرد: اقدامات گذر مرزی مسافران در ۸ گیت ورودی و خروجی در کمتر از ۲ دقیقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.