مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۱۱ درصدی تردد مسافران از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از افزایش ۱۱ درصدی تردد مسافران از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۲ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار در ۹ ماهه گذشته تردد کرده اند.

او با بیان اینکه از این میزان تردد ۹۱ درصد مسافر خارجی و ۹ درصد نیز مسافر ایرانی می‌باشد افزود: از این تعداد مسافر ۲۲۸ هزار و ۵۱۴ نفر با وسیله نقلیه (اتوبوس، مینی بوس و سواری) و ۹۷۳ هزار و ۷۷۹ نفر نیز با پای پیاده از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: در ۹ ماهه گذشته ۷۳ هزار و ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه نیز از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

رحمتی در مدت یاد شده تردد ۵۱ هزار و ۴۲۳ دستگاه کامیون را از این پایانه یادآور شد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ هزار و ۱۰۹ دستگاه کامیون وارد و ۲۴ هزار و ۳۱۴ دستگاه نیز از پایانه مرزی بیله سوار خارج شده است.

او با اشاره به اینکه در ۹ ماهه گذشته ۳ هزار و ۴۲۵ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد نموده است گفت: در تردد اتوبوس ۸۱ درصد افزایش را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: از ابتدای امسال ۱۸ هزار و ۱۷۲ دستگاه سواری از مرز بیله سوار تردد داشته اند که از این میزان ۱۷ درصد ایرانی و ۸۳ درصد نیز خارجی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۴:۴۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
کم نیست این درصد