رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : با توجه به بارش شدید برف در شهر کرمانشاه، محدودیت‌های ترددی در برخی از نقاط شهر هم اکنون در حال اجرا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : یکی از مسیر‌هایی که هم اکنون رانندگان با محدودیت ترددی روبرو هستند شامل میدان ایثار و میدان جمهوری اسلامی به سمت پایانه اسلام آبادغرب است.

او گفت : همچنین تردد خودرو‌ها از میدان فردوسی به سمت شهرک صادقیه و خیابان دلگشا، رودکی به سمت پل قره سو، پل‌های روگذر صیاد شیرازی و امام حسین (ع) و همچنین میدان پدر به سمت بوستان کوهستان و بیمارستان امام حسین (ع) ممنوع می‌باشد.

 شیری گفت: هم اکنون حرکت در خیابان‌های سراب و شورا تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و به رانندگان توصیه می‌شود در خیابان‌هایی که دارای شیب هستند حتما از این وسیله استفاده کنند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با توصیه به شهروندان برای پرهیز از تردد‌های غیرمجاز، گفت: در صورت ضرورت سفر‌های درون شهری با خودروی شخصی حتما سرعت مطمئنه رعایت و از ترمز‌های ناگهانی خودداری شود.

او گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود با توجه به شرایط نامساعد جوی حتما با نیرو‌های پلیس راهور همکاری و حتی الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای سفر استفاده کنند.

 شیری گفت: با توجه به شرایط موجود لازم است شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی نسبت به نمک پاشی و برف روبی اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.