رئیس مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: سه نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه در دو روز قبل انصراف داده اند.

انصراف سه نفر از نامزد‌های حوزه انتخابیه خواف و رشتخواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین سنجرانی رئیس مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت:یک نفر از نامزد‌های این حوزه انتخابیه روز پنجشنبه و دو نفر هم روز جمعه هفته گذشته انصراف خود را به صورت رسمی به فرمانداری خواف اعلام کردند.

او تصریح کرد: در این دوره از انتخابات از مجموع ۵۸ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار، صلاحیت ۴۵ نفر تایید و ۱۳ نفر رد صلاحیت شده‌اند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار خواف با اشاره به اینکه این شهرستان در سنوات قبل همواره از شهرستان‌های شاخص در زمینه حضور مردم در انتخابات بوده و در انتخابات مشابه قبلی ۹۲ درصد از مردم این شهرستان در انتخابات مشارکت داشتند گفت: در این دوره هم افزون بر ۹۰ درصد مردم شیعه و سنی خواف در انتخابات مشارکت کنند.

سنجرانی افزود: سه هزار نفر در قالب ۱۳۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار دست اندرکار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.

او تصریح کرد: شعبه اخذ رای در خواف و ۴۷ شعبه در رشتخوار برای برگزاری انتخابات فعال است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در جنوب خراسان رضوی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
 
سنجرانی افزود : ۱۸ نفر از ۲۹۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان  خراسان رضوی هستند.

انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.