رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: با توجه انباشته‌شدن لایه‌های برف و افزایش دمای هوا، احتمال سقوط بهمن در محور‌های کوهستانی این شهرستان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: افزایش دمای هوا پس از بارش برف سنگین و کولاک ۲ هفته اخیر باعث شده که لایه‌های برف با ارتفاع بیش از ۲ متر به صورت بهمن سقوط کند.

او از رانندگان و گردشگران خواست تا در این مناطق از تیراندازی و بوق‌زدن خودداری کرده و با رعایت احتیاط کامل در این مناطق تردد کرده و در صورت مشاهده سقوط بهمن با تماس از طریق سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ به ماموران راهداری اطلاع دهند.

خادمی افزود: اوایل هفته جاری سقوط بهمن در چند نوبت در گردنه «زمزیران» محور مهاباد - سردشت و در محور روستایی «آفان» باعث انسداد موقت این مسیر‌ها شده بود که با همکاری عوامل راهداری مسیر بازگشایی شد.

او با اشاره به بازگشایی تمامی محور‌های اصلی و فرعی مهاباد گفت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران، نیرو‌های امدادی و همچنین مشارکت دهیاران و اهالی روستاها، تمام جاده‌ها و راه‌های فرعی و روستایی این شهرشتان که وسیله کولاک برف مسدود شده بود، هم‌اکنون بازگشایی شده و تردد خودرو با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.