امام جمعه موقت شهرکرد گفت: هزینه‌های زیادی برای پیروی انقلاب اسلامی داده شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۱ بهمن ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: هزینه‌های زیادی برای پیروی انقلاب اسلامی داده شده است و حالا مسئولان باید با بصیرت، نشاط، علاقه و دانایی از این میراث گرانبها صیانت کنند.

او با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی را یادآورشد و افزود: امام خمینی (ره) پس از ۱۴ سال دوری از وطن با جان فشانی مردم به میهن اسلامی بازگشتند و رهبری کشور را از نزدیک به دست گرفتند.

فاطمی اضافه کرد: امام خمینی (ره) به دستور قرآن کریم و ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مقابل رژیم سراسر ظلم و فاسد طاغوت ایستادند و مردم هم از ایشان تمام قد پشتیبانی کردند تا نهضت انقلاب اسلامی ثمر دهد و این نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام به شمار می‌آید.

او ادامه داد: با چپاول ثروت ایران، رواج فساد، تجمل گرایی، تاراج منابع کشور و وابستگی کامل رژیم طاغوت به بیگانگان از جمله دلایلی است که هر عقل سلیمی می‌پذیرد که باید بساط حکومت پهلوی با نهضتی که امام خمینی (ره) رهبری آن را به عهده گرفتند برای همیشه تاریخ برچیده می‌شد که این هدف با عنایت خداوند و حمایت‌های مردمی محقق گردید.

فاطمی به جنایات آمریکا علیه مردم ایران هم اشاره کرد و گفت: مقامات آمریکایی می‌دانند اگر بخواهند حرکتی علیه کشور جمهوری اسلامی بکنند در منجلاب سختی گیر می‌کنند و مقتدارانه با آنان برخورد خواهد شد.

او همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مردم باید در این برهه مهم و سرنوشت ساز با آگاهی و تصمیم گیری حساب شده در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند و اقتدار کشور را ارتقا دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.