نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برای داشتن جامعه‌ای پویا و سالم باید اقتصاد اصلاح شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز چهارم بهمن ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: جامعه‌ای که اقتصادش سالم نباشد، آن جامعه نمی‌تواند سالم باشد و برای داشتن جامعه‌ای پویا و سالم باید اقتصاد اصلاح شود.

او انقلاب را شبیه قصص قرآنی امید دهنده، عبرت آموز و بیم دهنده در برخی امور دانست و افزود: در این انقلاب باید به گونه‌ای زندگی کنیم که تولید زیاد باشد، کم کاری نداشته باشیم، زندگی خود را بر اساس عدل و عدالت بنا کنیم و به گونه‌ای نباشد که برای کسب آبروی شیطانی برای خود، آبروی دیگران را بریزیم.

نکونام اضافه کرد: راه مقابله با دشمن، قوی شدن در همه عرصه هاست و حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند این اقتدار را فراهم کند.

او ادامه داد: پایه‌های ایمانی و دینی در جامعه باید از سوی مردم قوی و استوار باشد و نباید تنها به دولتی‌ها در این زمینه دل بست و این وظیفه آحاد مردم است.

نکونام گفت: اقتدار سیاسی در برابر همه نازیبایی‌های دشمن باید وجود داشته باشد و مقاومت اقتصادی و اقتدار اقتصادی و خوداتکایی باید مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: اقتدار نظامی نیز باعث شده است، ایران در برابر دشمن همیشه سربلند باشد و در حالی که عده‌ای اعلام می‌کردند ایران نیاز به موشک ندارد.

نکونام با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اضافه کرد: حضرت زهرا یک فرد نیست بلکه یک مکتب است که حریت و آزادی از ویژگی‌ها این مکتب است و اگر چه آن امام مظلوم بود، ولی از دین خدا دفاع کرد و از ولایت خدا محکم و استوار دفاع کرد.

او ادامه داد: امام به برکت حضرت زهرا (س)، انقلاب شکل گرفته است که یک تمدن اسلامی بسازد و در برابر استکبار ایستادگی کند و برکت این نظام جامعه سازی اسلامی است.

نکونام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد سلیمانی گفت: مردم عراق و ایران رشادت‌های این سردار بزرگ اسلام در برابر جنایت داعش را فراموش نخواهند کرد و به همین دلیل این انسان بزرگ در دل همه مردم جا دارد.

او افزود: چهارم بهمن ۵۷ یکی از اراده‌های الهی برای انقلاب شکل گرفت و در حالی که می‌خواستند فرودگاه را بر ورود امام راحل ببنند امام با عزت وارد کشور شد و زمینه پیروزی انقلاب در دهه فجر شکل گرفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار