مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بیمه تاکسیرانان فعال دارای پروانه معتبر به زودی با باز شدن سایت ثبت نام برقرار خواهد شد.

بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان فعال به زودی برقرار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: پیش از این و قبل از سال ۹۱ حدود ۵۰ درصد از حق بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان دارای پروانه که تاکسی‌های آن‌ها فعال بود توسط دولت پرداخت می‌شد که از سال ۹۱ این کار با بسته شدن سایت ثبت نام متوقف شد.

او تصریح کرد: با توجه به مشکلات تاکسیرانان در این حوزه پیگیری‌هایی برای برقراری مجدد این یارانه از سوی دولت توسط شهردارمشهد، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور و ... انجام شد که خوشبختانه با توافق سازمان تامین اجتماعی مقررشد تا به زودی سایت ثبت نام برای برخورداری از بیمه تامین اجتماعی و پرداخت بخشی از حق بیمه توسط دولت باز شود.

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: استفاده از این یارانه و ثبت نام در سایت برای تحت پوشش قرارگرفتن بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان منوط به داشتن پروانه معتبر فعالیت و فعال بودن تاکسی خواهد بود.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.