موهبتی گفت:بیش از هزار پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی در دهه مبارک فجر امسال در این استان آماده شده است.

بیش از هزار پروژه آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علاوه بر بهره برداری از هزار و ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این ایام، ه مچنین ۱۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

او  افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده مربوط به حوزه انرژی استان با ۱۲۹ پروژه و اعتباری بالغ بر ۶۴۱ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان است.

او  بیان کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به شهرستان زاهدان با ۹۹ پروژه و اعتباری بالغ بر ۲۸۴ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان و بیشترین اعتبار هزینه شده نیز مربوط به شهرستان سراوان با ۸۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۳۱۳ میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان است.

موهبتی تعداد پروژه‌های آماده افتتاح بخش خصوصی را نیز ۱۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان عنوان کرد.

او  مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال را بهره‌برداری از کلینیک بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار، قطعه ۶ باند دوم بزرگراه زابل - زاهدان به طول ۱۰ کیلومتر، احداث راه اصلی زابل - زهک به طول چهار کیلومتر، خط ۱۳۲ کیلو ولت برق سراوان - دهک - سیرکان، نیروگاه ۲۵ مگاواتی سراوان، پست ۶۳ کیلو ولت پرواز زاهدان، خط انتقال و مخزن ایستگاه پمپاژ هامون شهر و سازه کنترلی مخازن چاه نیمه شماره یک و سه عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار