راشکی گفت: ۲۹۶ هزار و ۴۷۶ تن کالا به ارزش ۳۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون و ۴۵۶ هزار ریال از ابتدای بروز سیلاب در استان تاکنون از سوی خیران نوعدوست به مردم سیل‌زده این منطقه اهدا شده است.

خیران افزون‌بر ۲۹۶ هزار تن کالا به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا کردندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با قدردانی از خیران اظهار داشت: این کمک‌های غیرنقدی شامل اقلام زیستی، بهداشتی و غذایی بوده که بوسیله ۳۷ دستگاه کامیون و یک فروند هواپیما به نقاط سیل زده سیستان و بلوچستان حمل شده است.

او با اشاره به اقلام توزیع شده جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در بین سیل زدگان گفت: تاکنون ۸۷۶ هزار و ۷۴۰ تن کالا به ارزش ۱۹۵ میلیارد و ۱۱۱ میلیون و ۱۰۲ هزار ریال از سوی این جمعیت بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: همچنین ۶۱۸ هزار و ۳۶۲ تن کالا نیز از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و هلال احمر سایر نقاط ایران به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۵۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به استان حمل و توزیع شده است.

راشکی گفت: شماره حساب‌های ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) بنام کمک‌های خیران و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها بنام جمعیت هلال احمر و همچنین کد دستوری #۵۴*۱۱۲* جهت دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست اعلام می شود.

او با اشاره به خدمات ارائه شده به سیل زدگان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۶۳ هزار و ۷۳۲ آسیب دیده ناشی از سیل در جنوب استان از ۲۰ دی تاکنون توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: هزار و ۲۱۰ روستا در ۱۵ شهرستان سیستان و بلوچستان که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند امدادرسانی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار