در طی انتشار چند عکس جدید از مدل ارتقا یافته AT32، جزئیات برخی از تغییرات ایجاد شده بر روی این اتومبیل برای مخاطبین مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو ارتقا یافته AT32 نیسان از تغییرات جدید و قابل توجه‌ای برخوردار شده است. به عنوان مثال این خودرو حالا به یک صفحه محافظ آلمینیومی مجهز شده که که در زیر خودرو قرار دارد. این صفحه سراسری از ایجاد هرگونه آسیب در طی حرکات سریع در جاده‌های ناهموار جلوگیری می‌کند. از دیگر تغییرات اتومبیل AT32 چرخ‌های جدید آن است که به گفته مسئولین شرکت نیسان عملکرد بهتری را نسبت به مدل‌های پیشین دارند. آن‌ها توسط یک ساتن مشکی زیبا سازی شده‌اند و همچنین مجهز به دندانه‌های دوگانه‌ای هستند که در زمان تغییر مسیر از آسفالت به راه‌های ناهموار بسیار کاربرد دارند. خودرو حالا به یک سیستم تعلیق از نوع Bilstein مجهز است که ارتفاع اتومبیل را ۰.۷۹ اینچ افزایش می‌دهد و میزان آن را به ۹.۶ اینچ تا زمین می‌رساند. این خودرو همچنین با وجود گلگیر‌های جدید چهره خشن‌تری به خود گرفته است. لازم به ذکر است که لوله تنفس خودرو که در تصاویر دیده می‌شود بک قابلیت است که خریداران می‌توانند در صورت تمایل آن را بردارند.

جزئیات تغییرات جدید AT32 نیسان مشخص شد

فناوری جدید AT32

اتومبیل AT32 از یک سری فناوری جدید نیز برخوردار است که سفر‌های آفرود را آسان‌تر می‌سازد. این قابلیت‌ها شامل راهنمای شروع مسیر بر روی تپه‌ها، کنترل سراشیبی تپه‌ها، ترمز اضطراری هوشمند و صفحه نمایش هوشمند برای دسترسی به نقاط دید دور خودرو می‌شوند. گفتنی است که نیسان برای تولید و عرضه خودرو AT32 با شرکت ایسلندی Arctic Trucks همکاری کرد و اتومبیل خود را، برای رقابت با خودرو Ford Ranger Raptor، در سال ۲۰۱۸ وارد بازار جهانی کرد. این اتومبیل مجهز به یک موتور ۲.۳ لیتری با ۱۸۸ اسب‌بخار است.

جزئیات تغییرات جدید AT32 نیسان مشخص شد

گفتنی است که سیستم ترمز‌های جدید باعث می‌شوند تا خودرو در زمان نیاز به توقف یک زاویه ۳۵ درجه‌ای را به خود بگیرد. گفته می‌شود که خودرو مذکور در ماه فوریه به بازار اروپا وارد می‌شود و اطلاعات مورد نیاز درباره جزئیات عملکرد و قیمت خودرو در نزدیکی ماه مذکور اعلام خواهد شد. از آن جایی که قیمت مدل ارتقا نیافته این خودرو ۳۹۶۴۰ پوند است، خریداران باید انتظار مبلغی بالاتر، به دلیل ایجاد تغییرات، را داشته باشند.

جزئیات تغییرات جدید AT32 نیسان مشخص شد


بیشتر بخوانید: شایعه مسابقه پورشه ۹۱۱ با سریع‌ترین خودرو شورلت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار