با تلاش شبانه روزی پلیس استان سیستان و بلوچستان، ۹ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۳ فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف کشف شد.

سردار احمد طاهری  جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۹ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های "زاهدان"، "ایرانشهر"، "چابهار"، "خاش" و "سراوان" با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را عملیات‌هایی مختلف دستگیر کردند.

سردار طاهری بیان داشت: در پی دستگیری این سارقان یک دستگاه خودروی مسروقه، ۳ رأس گوسفند، ۹ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد و زیور آلات مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۱۵ فشنگ جنگی، یک قبضه کلت کمری، و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه احشام، یک فقره سرقت مسلحانه وجه نقد، یک فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به عنف احشام، یک فقره سرقت به عنف خودرو، و ۷ فقره سرقت به عنف وجه نقد و تلفن همراه اعتراف کردند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار