نسل جدید خودرو کیا سورنتو در راه است

شرکت کیا قصد دارد، تا در طی برگزاری یک نمایشگاه ویژه، نسل چهارم خودرو سورنتو را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل حاضر خودرو سورنتو موجود در بازار نزدیک به شش سال است که به دنیا معرفی شده و به نظر می‌آید که این اتومبیل قرار است وارد نسل چهارم خود شود. به گفته برخی منابع خبری این خودرو شاسی‌بلند در نمایشگاه جهانی معرفی خودرو حضور نخواهد داشت چرا که شرکت کیا سعی دارد تا در نمایشگاهی مجزا نمونه ارتقا یافته و جدیدتری را از این اتومبیل معرفی کند. این شرکت قرار است تا مسیر مشابه به شرکت هیوندای را طی کند. همانطور که پیش‌تر در اخبار منتشر شده بود، شرکت هیوندای با معرفی یک خودرو شاسی‌بلند لوکس، Genesis GV80، به صورت ویژه توجه خیلی از مخاطبین رو به خود جلب کرد. حال شرکت کیا قصد دارد با دنبال کردن هدفی مشابه به بازخورد‌های مطلوبی به دست یابد. منابع خبری همچنین معتقدند شرکت کیا قرار است تا در تاریخ ۱۷ فوریه اتومبیل جدید خود را معرفی کند. گفتنی است که شرکت کیا در این تاریخ در نظر دارد تا سفارشات مربوط به خودرو KDM Spec را در دسترس عمومی قرار دهد. لازم به ذکر است که خودرو Mohave، و یا همان خودرو شناخته شده به عنوان Borrego، همچنان در بازار کره جنوبی در دسترس قرار دارد.

نسل جدید خودرو کیا سورنتو در راه است

اقدامات کیا

شرکت کیا سال پیش با اختصاص دادن تغییرات جدید به طراحی این خودرو، ظاهر آن را تازه سازی کرد تا فروش Mohave را افزایش دهد. گفتنی است که خودرو مذکور از سال ۲۰۰۸ به دنیا معرفی شده است. مدل‌های Mohave و Sorento هر دو مد‌ل‌های محبوب کیا در فروش محلی هستند. در حالی که سورنتو بیشتر بر روی لوکس‌گرایی تمرکز دارد خودرو Mohave بیشتر برای تفریحات آفرود در نظر گرفته شده است. مورد اولی بسیار لطیف، اما پیچیده‌تر است در حالی که خودرو دوم نه تنها بزرگ‌تر است بلکه طراحی خشن‌تری نیز دارد.

نسل جدید خودرو کیا سورنتو در راه است

شرکت کیا در حال حاضر اعلام کرده است که سورنتوی نسل بعد به سیستم هیبریدی و پلاگین هیبریدی مجهز خواهد بود که ممکن است با یک شبکه سوخت هیدروژنی همراه باشد. خودروی مورد انتظار قرار است تا حدود سه هفته دیگر معرفی شود، به نظر می‌آید در طی روز‌های پیش و رو شرکت کیا چند تصویر برای معرفی اولیه خودروی خود منتشر کند.


بیشتر بخوانید: تولید اولین وسیله نقلیه عمومی بدون راننده و سیستم نظارتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار