سلمانی گفت: تاکنون هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در استان یزد مشاهده نشده است.

خبر شناسایی ویروس کرونا در استان یزد صحت نداردابراهیم سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اخباری مبنی بر شناسایی دو گردشگر چینی و آلمانی مبتلا به ویروس کرونا در استان یزد، گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است.

او افزود: ساختار بیماریابی، شناسایی و مدیریت بیماری های واگیر در سراسر کشور براساس پروتکل های بین المللی و دستورالعمل های ملی فعال شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: اطلاع رسانی صریح، صحیح و به هنگام انجام می شود، هموطنان توجهی به شایعات، حواشی و مطالب غیرمستند که از منابع و مراجع رسمی حوزه سلامت صادر نشده، نداشته باشند.

هیچ گردشگری مبتلا به کرونا در استان یزد دیده نشده/ گردشگران در مبادی ورودی کنترل می‌شوند

هما خورشیدی،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: تاکنون هیچ گردشگری مبتلا به ویروس کرونا در استان یزد مشاهده نشده است.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی از کشور‌ها، افزود: گردشگران ورودی به کشور در فرودگاه‌های بین المللی از طرف وزارت بهداشت کنترل شده و در استان یزد نیز گردشگران خارجی در مبادی ورودی استان کنترل می‌شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: در کشور چین نیز تور‌هایی که احتمال ابتلا به بیماری کرونا در آن‌ها وجود داشته است نیز لغو شده است.

خورشیدی گفت: هفته اول بهمن ماه نیز جشن سال نو چینی با حضور ۵۴ گردشگر چینی در یزد برگزار شد و هیچ گونه بیماری در بین این گروه گردشگر مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
انشالله