نوکیا نیز به دنبال ساخت گوشی منعطف است

در جدیدترین خبر منتشر شده از HMD Global مشخص شد که این شرکت قصد دارد تحت برند نوکیا گوشی منعطف طراحی و تولید کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ اولین شرکتی بود که به طور رسمی وارد دنیای تلفن‌های منعطف شد و پس از آن هوآوی این مسیر را ادامه داد. موتورولا هم در حال آماده سازی خود برای عرضه اولین تلفن تاشو عمودی به بازار است. اما به تازگی خبر جدیدی منتشر شده است که از حضور یک دستگاه دیگر در دنیای تلفن‌های منعطف خبر می‌دهد، نوکیا نیز تصمیم گرفته است که به این حوزه ورود کند و کمی حضور این برند در بین دیگر رقبا عجیب است.

نوکیا برای رسیدن به سامسونگ و موتورولا آماده است

اطلاعات اولیه‌ای که توسط یک منبع به ظاهر معتبر به یکی از خبرگزاری‌ها ارائه شده، حاکی از آن است که HMD Global قصد دارد یک دستگاه منعطف را تحت نام نوکیا در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

یکی از افشاگران دنیای گوشی‌های هوشمند معتقد است که ساخت اولین نمونه این گوشی در اواسط سال ۲۰۱۹ به پایان رسیده و HMD Global این دستگاه را به عنوان محصولی تقریباً آماده در اوایل این ماه معرفی کرده است. این بدان معناست که اگر شرکت برای تولید و عرضه گوشی منعطف خود جدی باشد، می‌توان اطلاعات آن را در رویداد MWC 2020 به دست آورد.

نوکیا خود را به مسابقه گوشی‌های منعطف می‌رساند


بیشتر بخوانید:جدیدترین اطلاعات منتشر شده از گوشی آینده برند نوکیا 


دستگاه جدید نوکیا می‌تواند با گوشی‌های گلکسی فولد یا موتورولا Razr به رقابت بپردازد یا حتی می‌تواند با داشتن یک طراحی جدید Z شکل که هنوز نمونه رسمی آن در دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی نشده بخش جدیدی برای خود باز کند که دیگر نیازی به رقابت زیاد با سامسونگ و موتورولا نباشد.

به یاد داشته باشید که شرکت HMD Global در تغییر آنی برنامه‌های خود شهرت دارد و ممکن است ما هیچوقت گوشی که امروز بحث آن را می‌کنیم نبینیمو برای مثال این شرکت چندین بار عرضه نوکیا 9 PureView را به تعویق انداخت و حتی جانشین آن یعنی نوکیا 9.1 PureView را به تازگی با نوکیا 9.2 PureView تعویض کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار