برنامه‌های عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با برگزاری اجتماع باشکوه عزاداران همراه خواهد بود.

اعلام برنامه‌های عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در مشهد مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزاداری با اجتماع باشکوه زائران و مجاوران در مشهد برگزار می شود.
 

صبح فردا اجتماع عزاداران فاطمی در میدان شهدا

 

 این مراسم فردا ساعت ۹ صبح از میدان شهدا آغاز خواهد شد و هیئت‌های مذهبی و زائران و مجاوران مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی می‌کنند و برای عرض تسلیت به امام هشتم (ع) به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.
 
در این ایام هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی مشهد ویژه برنامه‌های عزاداری خواهند داشت و همچون همیشه، حرم مطهر رضوی کانون برگزاری این برنامه‌ها خواهد بود.
 

برنامه‌های عزاداری در حرم مطهر رضوی

 
در ویژه برنامه شب شهادت این بانوی بزرگوار که امشب برگزار می‌شود، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری به سخنرانی می‌پردازد و مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت مدیحه سرایی و روضه خوانی خواهند کرد.
 
برنامه روز شهادت نیز از ساعت ۹:۴۵ در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‏‌شود. در این برنامه آیت‌ الله سید احمدعلم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی به سخنرانی و مقتل‏‌خوانی خواهد پرداخت.
 

سخنرانی برای زائران غیرایرانی

 
 ویژه برنامه‌های سخنرانی برای زائران غیرایرانی به زبان‌های عربی و اردو در رواق‌های دارالرحمه و غدیر با موضوع تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.
 

مراسم عزاداری در حوزه علمیه خراسان

 
صبح فردا حوزه علمیه خراسان نیز مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را در مدرسه علمیه آیت الله خویی برگزار خواهد کرد. این مراسم از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ برگزار می‌شود و حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران سخنران این محفل خواهد بود.
 

برپایی نمایشگاه یاس کبود

 
در ایام فاطمیه، نمایشگاه یاس کبود نیز در بولوار توس مشهد میزبان شهروندان است. این نمایشگاه که نبش توس ۶۷ برپا شده، تا روز جمعه دایر خواهد بود.
 
نمایشگاه «یاس کبود» با مشارکت مرکز فرهنگی مکتب الحسین (ع)، مسجد محوری و پایگاه حضرت ابوالفضل (ع)، ستاد برگزاری خیمةالزهرا (س) و جوانان شهرک امام علی (ع) برپا شده وتا ظهرجمعه۱۱بهمن آماده بازدید شهروندان است.
 
نمایشگاه یاس کبود امروز و پنج شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ و فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از صبح تا ساعت ۲۴ آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.