معاون راهداری فارس از حضور پر رنگ ۹۵۰ راهدار در راه‌های استان در پی بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیزاله روشن معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: در طول حدود ۱۰ روز گذشته با توجه به حجم بارش‌های زمستانی، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش عملیات راهداری توسط ۹۵۰ نفر از کارکنان این اداره کل قرار گرفته که ۶۵۰ نفر به صورت مستقیم در سطح جاده‌ها و معابر به صورت شبانه روزی و با بهره گیری از ۴۵۰ ماشین آلات سنگین اقدامات لازم از جمله برف روبی، حمل ریزش ها، نمک پاشی و باز نمودن راه‌های اصلی و روستایی را به عهده داشته اند.

او افزود: ۷۶ راهدارخانه ثابت، ۶ راهدارخانه سیار در این ایام مورد استفاده قرار گرفته، علی رغم اینکه اولویت اصلی این اداره کل بازگشایی محور‌های اصلی و شریانی است مسیر‌های فرعی و روستایی نیز با تلاش راهداران رفع انسداد شده است.

روشن ادامه داد: برخی از مسیر‌ها از جمله تعدادی از معابر روستایی شهرستان سپیدان به دلیل بارش برف سنگین (بیش از ۱/۵ متر بوده) با دستگاه‌های پیشرفته برفخور قابل بازگشایی بوده که این معابر نیز تا روز گذشته رفع انسداد شده است.

او اظهار داشت: هموطنان قبل از سفر حتما با تلفن ۱۴۱ سامانه گویای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تماس و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار