رئیس پلیس راه شمالی استان فارس از امداد رسانی کارکنان این مجموعه به رانندگان و مسافران خودرو‌های گرفتار شده در برف خبر داد.

امدادرسانی پلیس راه به خودرو‌های گرفتار در برفسرهنگ عبدالهاشم دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در تشریح این خبر گفت: در پی بارش سنگین برف در فارس و غافلگیری مسافران و شهروندان، تردد در محور کازرون و سپیدان به شیراز به کندی انجام می‌شد که در این خصوص بعضی از خودرو‌ها به علت نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات کافی گرفتار شده بودند.

او با بیان اینکه بارش برف باعث مسدود شدن ۶ ساعته مسیر کازرون به سمت شیراز شده بود، گفت: نیرو‌های این پلیس با آمادگی کامل در نقاط برف گیر مستقر شدند و به خودرو‌هایی که گرفتار در برف شده بودند امداد رسانی کردند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه پلیس با کمک عوامل راهداری نسبت به برف روبی و بازگشایی محور‌های مواصلاتی اقدام کردند، عنوان داشت: این کار باعث رضایتمندی خانواده‌ها و مسافران شد.

رئیس پلیس راه شمالی استان به شهروندان توصیه کرد با توجه به تداوم بارش برف در مناطق سرد و کوهستانی و کاهش دما، از تردد غیر ضروری بپرهیزند و به توصیه‌های خادمان خود در پلیس راه توجه ویژه کنند تا سفری ایمن برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار