سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران گفت: امیدوارم تیم من برای سایر تیم‌ها عبرت و درس شود تا پیش از شروع فصل تمرینات بدنسازی خوبی انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی ایزدپناه درباره شکست تیم بسکتبال نیروی زمینی از اکسون در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: می‌دانید که در دیدار قبلی مان با شیمیدر بازی بسیار خوبی انجام دادیم و شاید خستگی آن بازی سبب شد بازیکنانم برای دیدار با اکسون تحت فشار باشند. به هر صورت بضاعت تیم نیروی زمینی همین است و فکر می‌کنم اینکه مقابل چنین حریفانی بین ۷۰ تا ۷۵ امتیاز کسب می‌کنیم، نشان می‌دهد شاگردانم تمام زحمت خود را به کار می‌گیرند و از آن‌ها ممنون هستم. البته باید تلاش خود را بیشتر کنند

او درباره عملکرد ضعیف برخی بازیکنان نیروی زمینی در کوارتر پایانی بازی بیان کرد: ما تمرینات آماده سازی پیش فصل را انجام ندادیم و امیدوارم نیروی زمینی برای سایر تیم‌ها عبرت و درس شود تا پیش از شروع فصل تمرینات بدنسازی خوبی انجام بدهند.

سرمربی تیم نیروی زمینی افزود: من پنج روز مانده به شروع فصل سرمربیگری نیروی زمینی را پذیرفتم و به همین دلیل نتوانستیم تمرینات خوبی انجام بدهیم. به همین دلیل این اتفاق‌ها طبیعی است و بازیکنانم باید بیشتر مراقب خود بوده و تمرینات بدنی را برای فصل بعد به شکل خوبی انجام بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار