استاندار اردبیل:

اصناف تعطیلی را در دستور کار خود قرار دهند

استاندار اردبیل گفت: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا اصناف مختلف استان اردبیل همانند فعالین حوزه گردشگری تعطیلی را در دستور کار خود قرار دهند.

اصناف تعطیلی را در دستور کار خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه با فعالین بخش خصوصی، گفت: در صورت رعایت مسایل بهداشتی از جانب مردم روند افزایشی بیماری کووید ۱۹ تا اواسط فروردین خواهد بود، اما روند کاهشی شیوع این بیماری تا ۶ ماه آینده ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه دولت خود را متعهد به جبران خسارات صنوف مختلف به ویژه صنعت گردشگری می‌داند، افزود: این موضوع به صورت کارشناسیب شده انجام خواهد گرفت.

استاندار اردبیل با اشاره به لزوم رعایت مسایل بهداشتی از جانب مردم، گفت: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا اصناف مختلف استان اردبیل همانند فعالین حوزه گردشگری تعطیلی را در دستور کار خود قرار دهند.

بهنام جو افزود: در روز‌های گذشته اقدامات موثری توسط رسانه‌های استان به ویژه فعالان اجتماعی برای فرهنگی سازی در این زمینه و ترغیب مردم به ماندن در خانه انجام گرفته که موثر واقع شده است.

او گفت: لازم است مردم هشدار‌های مربوط به این ویروس را جدی بگیرند و تا حد امکان از منزل خارج نشوند تا زنجیره شیوع این بیماری قطع شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.