معاون آموزشی مرکز تحقیقاتی، آموزشی درمانی قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه از ارائه روش‌های نوین آموزشی در این بیمارستان خبر داد و گفت : سه گروه آموزشی داخلی قلب، جراحی قلب و بیهوشی در این مرکز فعال است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا حیدری‌مقدم معاون آموزشی مرکز تحقیقاتی، آموزشی درمانی قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه گفت : سه گروه آموزشی داخلی قلب، جراحی قلب و بیهوشی در مرکز تحقیقاتی، آموزشی درمانی قلب و عروق امام علی (ع) فعال است.

او گفت : گروه آموزش داخلی قلب در حال حاضر دارای ۲۶ دستیار است که هفت نفر از دستیاران در گروه داخلی مشغول گذراندن روتیشن و ۱۹ نفر نیز در مرکز امام علی (ع) مشغول تحصیل هستند

معاون آموزشی مرکز تحقیقاتی، آموزشی درمانی قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه افزود: در گروه آموزشی قلب نیز ۱۱ نفر هیأت علمی به فعالیت مشغول هستند که سه نفر دانشیار و هشت نفر استادیار هستند.

او افزود: در این گروه چهار نفر فلوی اینترویشن، دو نفر فلوی اکوکاردیوگرافی، یک پزشک فوق‌تخصص قلب اطفال، یک نفر فلوی الکترو فیزیولوژی قلب، یک پزشک فوق تخصص و دو پزشک متخصص قلب و مشغول فعالیت هستند و سه نفر هم به صورت درمانی با گروه قلب همکاری دارند.

حیدری‌مقدم افزود:گروه آموزشی جراحی قلب نیز در حال حاضر دستیار ندارند و یک پروفسور، یک استادیار و یک نفر هم به صورت درمانی در این گروه فعالیت می‌کنند.

او افزود: در گروه بیهوشی هم دستیار به‌صورت روتیشن مراجعه می‌کند، این گروه آموزشی سه نفر عضو هیأت علمی دارد که یک نفر دانشیار و دو نفر استادیار هستند.

او گفت: روش نظارتی در گروه قلب به‌صورت تقسیم دستیاران در روتیشن‌های مختلف و نظارت ماهیانه است

حیدری‌مقدم گفت: تجهیز مرکز به اتاق آزمون الکترونیک و برگزاری آزمون‌های آنلاین با مراکز قلب شهر‌های دیگر مانند اصفهان و برگزاری مورنینگ و برنامه‌های آموزشی مشترک با گروه‌های داخلی -زنان و مغز و اعصاب از جمله روش‌های نوین آموزشی این مرکز است.

او افزود: برنامه‌های ژورنال کلاپ به‌صورت هفتگی با همکاری واحد تحقیقات و گروه قلب برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.