رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در رشته های تخصصی مانند آی تی باید امکاناتی فراهم شود تا افراد با نگرش متفاوت نبوغ خود را نشان داده و از آن در راستای اهداف دانشگاه بهره گیرند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت های انجام شده در واحد آی تی دانشگاه بسیار چشم گیر و قابل توجه  دانست و گفت:در رشته های تخصصی مانند آی تی باید امکاناتی فراهم شود تا افراد با نگرش متفاوت، نگاه خلاقانه و همت مضاعف ایده‌های فناورانه و نوآورانه خود را به مرحله عملیاتی برسانند و نبوغ خود را نشان داده و از آن در راستای اهداف دانشگاه بهره گیرند.

 پاک نیا مدیر آمار و‌ فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سیستم برق پشتیبان ستاد دانشگاه مشتمل بر دیزل ژنراتورها ی موجود در هفته آینده آماده بهره برداری است و ۲۱۰ میلیون تومان برای راه اندازی آن هزینه شده است.


مدیریت امور عمومی دانشگاه با همکاری واحد آی تی نسبت به خریداری ۳۰۰ دستگاه کامپیوتر اقدام نموده که ۲۲۵ دستگاه برای حوزه معاونت بهداشتی و ۷۵ دستگاه مربوط به معاونت درمان است و کلیه اقدامات لازم در این خصوص انجام شده و مناقصه بار گذاری شده و ۱۵ بهمن ماه بازگشایی خواهد شد.


او گفت: با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه فعال سازی اینترنت ۲۰۰ نقطه کور حوزه بهداشت در حال انجام است و حدود ۱۸۰ میلیون تومان از طرف WHO به این امر اختصاص پیدا کرده است.

او گفت: پهنای باند سرویس ارتباطی شبکه مابین ستاد و معاونت بهداشتی به ۶۰ مگابیت در ثانیه افزایش پیدا کرده است تغییر و جابجایی نیروهای حوزه آی تی باید با موافقت و اطلاع واحد آی تی دانشگاه صورت گیرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.