سرپرست باشگاه استقلال گفت: پول استراماچونی را به همان حسابی که خودش می‌خواست واریز کردیم، اما او بد قولی کرد.

خلیل زاده: استراماچونی بد قولی کرد/ مجیدی بچه استقلال استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: پیروزی ما در مذاکره با AFC به حق بود. قرار این بود تمام بازی‌های گروهی و پلی آف نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا خارج از کشور برگزار شود. پس از اینکه ما فشار آوردیم، صدا‌وسیما، رسانه مجلس، دولت، وزارتخانه و مردم کمک کردند و ایران یک پارچه شد. مدیران عامل باشگاه‌های ایرانی هم محکم پای بازی نکردن تیم‌های خود ایستادند و بیانیه صادر کردند.

او ادامه داد: پس از مدتی یکی از مدیران پیشنهاد داد که برای مذاکره به مالزی برویم. نمی‌دانستیم اگر نرویم چه اتفاقاتی در انتظار ما است. شدت اتفاقات را تا وقتی به مالزی نرفته بودیم نمی‌دانستیم. فدراسیون فوتبال سریع نامه‌ای نوشت و به AFC ارسال کرد مبنی بر اینکه مدیران ۴ باشگاه به همراه دبیر کل فدراسیون فوتبال برای مذاکره به مالزی خواهند آمد و آن‌ها هم این موضوع را پذیرفتند. جمله‌ای که پس از ۲ ساعت مذاکره می‌توانم درباره اش حرف بزنم این است که ما ثابت کردیم ایران کشور امنی است و آن چیزی که علیه ایران تبلیغ می‌کنند درست نیست. آن‌ها پذیرفتند که بازی‌های برگشت گروهی در ایران برگزار شود و چیزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر کرده بود از درجه اعتبار ساقط شد.


بیشتر بخوانید: شاگردان مجیدی در راه تهران/ زمان پرواز استقلال به قطر مشخص شد


به زودی برای عضو هیئت مدیره را انتخاب می‌کنیم

او درباره انتخاب مدیرعامل استقلال گفت: فکر می‌کنم تا ۱۲ روز دیگر مجمع داریم و در آنجا تصمیماتی درباره انتخاب عضو جدید خواهیم گرفت و یک نفر انتخاب می‌شود و برای مدیرعاملی هم اقداماتی انجام خواهد شد. فتح الله زاده هم برای مدیر عاملی شانس دارد و دوستان دیگر هم می‌توانند نامزد شوند.

استراماچونی بد قولی کرد

او درباره پرداخت پول دیاباته گفت: دیاباته حسابی در یکی از بانک‌های امارات دارد و ما در آنجا پول او را واریز کردیم. در قرارداد استراماچونی قید شده بود که پول به حسابش در ایتالیا یا هر جایی که اعلام می‌کند واریز شود. به حساب‌هایی که استراماچونی اعلام می‌کرد نمی‌توانستیم واریزی داشته باشیم، اما با کمک بانک مرکزی و دوستان و وزارتخانه عینا در حسابی که او اعلام کرده بود پول واریز کردیم، اما او بد قولی کرد و نیامد.

مجیدی بچه استقلال است

او درباره گلایه مجیدی گفت: فرهاد مجیدی بچه استقلال است. استقلال باشگاه بزرگی است و مشکل پیش می‌آید. برف باعث شد اختلافاتی ایجاد شود. پیش از این مجیدی گفته بود اگر قرار است بازی‌های گروهی در خارج از ایران برگزار شود بهتر است در امارات باشد.

پروانه حرفه‌ای باشگاه در خطر بود

سرپرست باشگاه استقلال بیان کرد: بحث جریمه، تحریم ایران به مدت ۲ سال و به خطر افتادن پروانه باشگاه‌ها بود را در مذاکره با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف کردیم.

او درباره جذب بازیکن جدید گفت: رزومه هر بازیکنی که مجیدی بخواهد بررسی می‌شود و به ایران می‌آید و پس از انجام تست‌ها انتخاب می‌شود.


بیشتر بخوانید: الریان - استقلال؛ بازی مرگ و زندگی/ السیلیه - شهرخودرو؛ یک گام تا تاریخ‌سازی


خلیل زاده درباره اینکه اگر استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند این تیم با تیم‌های عربستانی کجا بازی خواهد کرد گفت: دقیقا نمی‌دانم و لیست را ندارم.

او درباره دربی و تقابل گل محمدی و مجیدی گفت: کری نمی‌خوانم، اما فکر می‌کنم مجیدی در دربی موفق شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار