مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امیدوارم یک روز از اردوی تیم ملی را از سرمربی آینده آن اجازه بگیریم و این بازی را برگزار کنیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: به دلیل تاخیر ایجاد شده در شروع لیگ برتر و همچنین تعویق برخی مسابقات، بازی‌های عقب‌ افتاده داریم که بخشی را جبران کردیم و باید بگویم فشردگی جدول مسابقات به واسطه حضور نمایندگان ایران در آسیا زیاد است. برنامه اولیه را داریم، اما به واسطه اردو‌های تیم ملی و حضور نمایندگان کشورمان در آسیا باید یک مقدار صبر کنیم تا نهایی شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی، بیان کرد: هنوز فضایی را برای برگزاری این بازی نداشتیم. امیدوارم یک روز از اردوی تیم ملی را از سرمربی آینده آن اجازه بگیریم و این بازی را برگزار کنیم.

او بیان کرد: همچنین سعی می‌کنیم برنامه‌های هفته‌های آتی را اعلام کنیم تا تیم‌ها در بحث رزرو هتل و بلیت به مشکل نخورند و بحث اصلی نهایی شدن تاریخ بازی‌هاست که ما پیش‌نویس آن را آماده کرده‌ایم.

سهیل مهدی در مورد دیدار استقلال و فولاد که عقب افتاده است تصریح کرد: تاریخ مشخص را داریم، اما چون برگزاری اردوی تیم ملی مشخص نیست، هنوز اعلام نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.